Mangsa Cik Auni

Tuesday, 1 December 2009

cik auni sedang mencari mangsa...


cik auni memetik bunga di taman rama-rama :) suka betul minah ni. habih! basah dgn air liur dia.


** salah sekuntum bunga di butterfly play gym**



8 pasang kaki:

LanaBulu said...

biar je dia gigit..
sbb masih tak dak gigi..
tapi jgn biasakan nanti di gigit semasa menyusu tu..HHaaa..kan payah jadinya nanti..

ch@ said...

LB;
ye nasib baik bunga tu lembut materialnya...
hahaha wooo ye akan perit la jadinya :)

Bonda whilea said...

jom lawan ngan akak whilea.. main geget2! abis arr dak auni ni.. :p

ch@ said...

Bonda Whilea;
fuiyoo akak whilea tu...hahaha tunggu la cik auni sama macam akak whilea :D :D :D

gulaikawah said...

salam..cutenya auni...dah berapa bulan?

UnGu VioLet said...

cute selalu adik oni nie..

ch@ said...

cik gulaikawah, eh takkan nak panggil gulaikawah kot?;
wa'alaikumussalam, cute?ada mcm mak dia tak? hehe! sudah lima bulan :)

ch@ said...

hai acik mar @ ungu violet;
cik auni mmg cute, sampaikan pemandu bas ekspress kat puduraya pun leh mengurat dia...adoii!!!

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in