cik ma dan cik auni

Thursday, 24 December 2009


cik ma: oni...bunga ni oni punya kan?

cik oni : hah! bunga?

cik oni : macam ni la cik ma.....cik ma buat salah!

* gambar kat sebelah tu cik ma, bukan wanita beselubung hitam ataupun bayang² hitam ye...

cik oni : ermmm....suka hati cik ma la....

cik oni : cik ma tau tak? walaupun umi tak taff, pangku dia tetap oni suka, abi pun suka....upppssss!!! hehe....

meh la main ngn cik oni lagi cik ma. aunty dobot bila nak dtg lagi umi?

**aku pun dah tak hengat bila punya gambar ni, Izma a.k.a cik ma (opismate) baru bg kat aku, rasanya masa dia tumpang lepak rumah aku kot, tgk² dak oni ni buat muka sememeh dia tu...hahaha! **



7 pasang kaki:

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

pp auni ni kan..
ishk
mmg grm..
nape pp umi nya x chubby cam ni gak..
hehe

ch@ said...

hahaha mana aunty lya tau, pp umi masa kecik-kecik dulu mcm oni la...sama! nnt besar oni nk jadik cam umi, kurus dan anggun hahahaha!

Shizuka_shida said...

huhu.. geramnye tengok baby ko ni.. nak kiz pp die, muahhhhhhhh :*

ch@ said...

aku sgr suka m'gesel dagu aku kat pp dia, gebu dan licin, kekadang aku gigit smpai dia nangis, hahaha :)

AiE bAhRi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AiE bAhRi said...

comelnya baby oni ni...rasa nk shium2...hehehe

ch@ said...

miahahaha...nakal la dia, kalo cium nnt dia menyembur kat muka....berhati-hati! :)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in