bersedia semua

Monday, 7 December 2009

ma'ai lama sungguh tak jawab tag, dekat setahun ada rasanya :) tiba-tiba dia muncul apabila aku menjadi senarai paling atas. datangnya tag ini dr sini.

a. adakah anda rasa hot? ~ hah! hot? tak pun, sebab hari2 dok beku dalam air-cond opis ni.

b. upload gambar kegemaran anda ~ kat bawah ni ye :)

c. citer pasal gambar ~ ergh! cuba tenung mata cik auni ni, warna mata sama ngn aku, cuba tenung muka dia lak, ada cam dak cerdik + nakal + kesian + manja dan yg mmg pasti comeeeeellll sangat! sangat!

d. bila kali terakhir makan pizza? ~ 26hb november, hawaiian chicken ke apa namanya tu.

e. lagu terakhir yang anda dengar? ~ masih lagi berkumandang pesanan tuk kekasih dari spring.

f. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini? ~ kerja, minum, makan, bermain sms.

g. selain nama sendiri anda dipanggil nama apa? ~ umi kecik, aku dah mengembangla...

h. tag lagi 6 orang~ 1) cik ween. 2) aqies. 3) sis lin. 4) bonda whilea. 5) miss oren. 6) en kai

i.
siapakah orang No.1 pada anda? ~ seorang cikgu yg sangat lasak tapi emosi, aku suka blognya, ada ummph!

j. kata sesuatu mengenai orang no 5 ~ best! sempoi! raja kerajaan oren dia la empunya diri.

k. no.3 ada hubungan dengan siapa? ~ ada hubungan rapat dgn semua orang, sis ni suka menerjah, terjah! terjah! dia ada di mana-mana.

l. bagaimana pula orang no.4? ~ skejap ada, skejap tak de. aku suka putri anakanda kesayangannya.

m. pesanan kepada orang no 6.? ~ terus success, success and success. psstt! jgn lupa update blog wokey :)

n. apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2? kenapa susunan nombor ni tunggang terbalik??? ~ sangat banyak, dia penyayang, perihatin, sensitif, peramah, pendengar setia, pendebat pun boleh jugak :) dia kawan baik aku daaa....

enjoy d'tag ok :)

**habis sudah, cik auni umi rindu......**


10 pasang kaki:

LanaBulu said...

Mata bulatt..baby U ni..
ikut abah ke mama dia tu haa..?

kuina said...

tahniah dah selesaikan tugasan...

ch@ said...

en LB pakar motivasi ku;
mata sepet lah, ikut abah dia...

ch@ said...

kuina yg ada blog umph!;
hehehehe! bereh!

UnGu VioLet said...

wah.. bulat mata die..

ch@ said...

cik mar c ungu violet;
hehehehe sama macam mata mar la...bulat!

kai said...

aiyarkkk...
name den naik ka???

generasi clan said...

hai salam kenal...
emm cute lah budak 2
sape anak awk ke

ch@ said...

en kai yg terror;
ye anam awak telah di glamourkan :)

ch@ said...

generasi clan ada nama pelik ni;
nama betul ke? ye salam kenal, cute kan dak tu, tah la anak sape....wahahah! anak saya la siapa lagi :) ooo mentangla langsung tak seiras ye :(

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in