@ Serupa??

Tuesday, 6 October 2009

ini ler dua insan yg aku syg. mr.abi NORERWANDI bin SUMARDI dan cinta hati kami cik oni, NORERDINA AUNI binti NORERWANDI. serupakah? hehehe! ramai yg kata mcm fotostat? ya kah??

muuuaaahhhs!


5 pasang kaki:

ms.hai said...

salam. dak oni nie combination muka ko n abi dia! dlm muka oni nie aku leh nmpk ko sket2 lar. haha

:: Cikgu Wiween :: said...

mata anak ch@ sebijik cam mata ayah dia! hehehe

masuEra said...

orang tua-tua cakap kalau anak sulung tu anak perempuan dan ikut muke ayahnya ini bermakna sejuk jerk...tapi dengan maknya yang panas...eheheh(macam akak ler)

UnGu VioLet said...

iyer.. memang ade rupa.. anak ayah la nie yer..

ch@ said...

ms.hai;
mmg la combination aku ngn laki aku, kan aku kawen ngn laki aku, tang mn lak ada org lain msk campur ni.hehe!

cikgu wiween;
hah! tu la, umi dia kalah abis :(

masuera;
dgr²nya mcm tu gaklah, hrp dia baik la dgn mr.abi tu...same like me la :)

ungu violet;
he'e lama btl dia tak dtg sini, btl tu ank mr.abi...syg sgguh la ayahnya itu!

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in