::i'm crazy::

Wednesday, 14 October 2009

susu satu!!!

menikmati susu sambil menonton TV


"No matter what I do
All I think about is you
Even when I'm with my Boo
Oni, you know I'm crazy over you"

ergh! rindu sungguh kat cik oni, hari ni aku hantar dia dgn matanya yg sudah celik - dia tak tido lena pun, diam je bila aku dukung turun naik lift, hari lak agak gerimis. memandangkan dia dah semakin bijak dan cergas, jadi aku terasa malas nak pk apa-apa selain cik oni.

miss her smile too much, pn izma...boleh aku blk rumah sekarang tak?? hehe :)



3 pasang kaki:

i.z.m.a said...

oit!! keje banyak, mana boleh balik!!

UnGu VioLet said...

comeynye die.. mcm umi die laaa... :)

ch@ said...

izma;
alaaaa....

ungu violet;
satu2nya org yg menyatakan sama spt umi. btl ke ni mar? sbb smua org kata dia sama ngn abi dia la...

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in