dari Tok Papa

Tuesday, 20 October 2009

cik oni tenang beradu

sabtu lepas, cik oni telah pun berjumpa dgn tok mama dan tok papanya di kota tinggi, girang mereka2 smua menyambut cucu pertama merangkap orang baru. apatah lagi dgn keletah manja2 cik oni yg semakin nakal dan cerdik menjadikan mereka (tok mama, tok papa dan pak su-adeQ is) tidak boleh berenggang langsung. senang hati aku melihat cik oni yg tidak meragam, baiklah perangainya masa kat kampung tu :)

cik oni, we love u too much!

bila dia di pegang oleh orang lain, matanya tetap ke arah aku, matanya tetap mencari uminya, sweet je kan? tapi dia tak nangis pun, cuma susah nak ketawa je. paling best sekali ialah, tok papa telah membelikan cik oni baju baru, aik! cik oni asyik dpt baju baru je jeles tau umi! hehehe! penangan cucu pertama, papa yg kukenali mmg jauh bezanya dgn dulu :p sayang sungguh dgn cucu nan seorang ini.

dua pasang baju dari tok papa

hujung bulan ni kenduri potong jambul cik oni (ada jambulke cik oni??) so kekawan yg berhampiran atau yg mempunyai masa jemputlah la datang ye pada 31hb oktober bertempat di felda bukit easter.

*hari ni aku telah memberanikan diri mengikut kata cik biha (opismate) tuk gi membeli nasi lemak LRT Asia Jaya katanya sedap. ha! ha! tak penah pun aku ke sana sebelum ni, pecah rekod gak lah!



2 pasang kaki:

UnGu VioLet said...

alala.. tomeynyer die...

ch@ said...

hehehe comey cam umi dia tak? heheheheh!

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in