= cik oni oi! =

Friday, 23 October 2009

hari ni, dgn tak semena-mena RM aku terbang, pengaruh dari Izma barang yg sikit aku nak beli jadik melarat-larat - cis!, tunggu dia ada anak esok, mau satu gedung diborongnya. aku sempat mencurik masa membeli baju cik oni, kaler purple taw, tuk kenduri nnt, haha! tak de gaun2 ye cik oni, tggu besar sket lagi baru pakai gaun :)

cik oni dgn muka nakal, dan "saya dah pegang botol susu sendiri" <- berangan. hahaha! layankan aje ye...



2 pasang kaki:

:: Cikgu Wiween :: said...

beshnya shopping untuk anak. mesti excited satu mcm kan ;)

ch@ said...

tu la, dlm pada tak de tak de duit tu, eh ttp nk membeli jugak :)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in