Kesabaran

Tuesday, 8 September 2009



Ha! ha! sape kata lelaki@suami ni sabar bila baby menangis? tengoklah ni, sape yg tak sabar bila cik auni menjerit dan tak mahu tidur, hasilnya sungguh memberangsangkan =) selepas sesi ini, cik auni terus tidur lena, memang anak mr.abi lah! he! he!

4 pasang kaki:

*shay* said...

alahai dia nak peluk2 ngan abi dia yerk...

ch@ said...

tu la,nak mnje2...ngn umi dia,mmg harapan la nak dpt =) tak mahu biasakan,nnt ssh nk buat kerja =)

kekcoklat said...

salam kenal to cha..salam ramadhan.. Alahaii...comeynye baby... Kmsalam kat Auni..

ch@ said...

w'salam kekcoklat, aduhai nama dia pun dah buat kite kecur liur, comey cam umi dia tak? nnt kite smpaikan eh!

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in