aidilfitri 2009

Tuesday, 29 September 2009

Hi, macam yg aku kata, aidilfitri tahun ini sangat bermakna. Aku pun leh pulun makan macam², syok oooo!!! malas la nak cerita banyak² layan je la gambar dak auni ni yg paling banyak collection. Mana tak banyak, lahir dah la dekat ngn time raya, pastu baru 1st time plak bwk dia jln² hehehe phm² aje la yer....


big family


suka sungguh!


he!he!

Habis sudah ku tempek-tempek!

2 pasang kaki:

Bonda Whilea said...

hoyee hoyee...dak tomato dah bertambah2 comey.. jom kiter geget pipi dia... dapat kat dak whilea abis arr..kompom kena geget lengan tu..whilea dah pandai main geget2 tau..

ch@ said...

hahaha, dah pueh dia kena cium ngn sepupu, mak sedara, nenek, atuk... takut susut je bdn dia tu nnt...

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in