Aduh!!!

Tuesday, 8 September 2009

Mcm mana aku tak terasa betapa cptnya masa berlalu, naik aje cuti ma'oi! byknya agenda yg aku kena buat, tidak boleh tidak. MESTI!!! buat, pasrah ajelah. Dgn kepala yg tak berapa btl aku sdh pun start utk membuat kerja² yg mmg telah diserahkan kpd aku. Nah! hasilnya utk hari ini, aku hanya dpt setel kan sikit aje, sbb aku malas dan sgt mengantuk. ok la tu! sikit² lama² siapla.


sebelum dan selepas, serabut sungguh! meja siapa itu?

Aku mls kerana bdn aku sgt letih dan mata aku sgt mengantuk hasil drpd jln² cuci mata bersama Aqies semalam. Dan hasilnya sgt la berbaloi kerana wang ku habis di jakel (btl ke aku eja ni, ingat aku tak mampu ke?) dgn harapan, lps raya aku akan dtg bershopping di situ lagi. huhuhu! penangan jakel mmg best.

Ok la stop sini dulu, aku nak meronda-ronda cari resipi, masak ke? masak lah! mr.abi tidak gemar makan di luar. owh!

0 pasang kaki:

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in