Tomato Girl

Wednesday, 12 August 2009

MySpace
Mr.Abi balik hari tu, pantas aje aku mengajak dia gi beli baju tok dak auni ni, kesian dia asyik pakai baju lengan panjang je, dah la orang datang melawat dok main teka-teki 'lelaki ke perempuan?' nama pun auni sah la pempuan kan? orang!! tak bley la nak salahkan kan?

apa lagi ni cik auni?-teknik meragam auni

Gi pharmacy beli 2 kotak susu tok auni, senang nanti tak payah beli2 lagi. Pastu naik je kat pasaraya 'Kini' aku terus aje rambang mata memilih gaun2 tuk Auni. 5 pasang gaun berbagai kale aku pilih, pentingnya hijau, biru, ungu, oren ngan pink-1st time beli. Setiap baju aku sertakan sekali dgn sarung kaki dan sarung tangan-meriah!

kita minum dulu =)

Balik drpd bandar, aku ngn mr.abi amik dak auni ni tuk gi melawat geng baru-Aqil Ar Rayyan, anak kepada Bakyah ngn Aqim. Heh! kalo korang ingat aku pernah buat n3 kawan baik aku ni, kawen sebelah menyebelah, prgnt pun sama, last sekali bersalin pun sama bulan-ish! ish!

kan comel-senyum kenyang

Interframe n3

Aku suka tol tengok aksi ganas dak auni ni, tgk la aksi lasaknya apabila perkataan mandi keluar drpd tok mamanya.

MySpace

3 pasang kaki:

Bond@ While@ said...

comeinya gayn ijau dia.. hehehe! pinjam leh tak? hehehe...

Puteri Amna Balqies said...

waaaaa..dak tomato nih..nak gak jadik mcm umi die..ske betoi ar pakai kaler pokok tu...

ch@ said...

Bond@While@,
pinjam? muat ke?

PuteriAmnaBalqies,
umi dia yg pkai kan, dia tau pkai je ar :)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in