Dak Sekolah

Thursday, 6 August 2009

Aku suka betul tengok dak auni pakai baju pemberian aunty Aqies, lagi kalo dia pakai baju ni dgn sarung kaki putih sejibik mcm dak skolah =) cute je! so aunty Aqies, auni pakai baju aunty Aqies nih. Dulu longgar sekarang dah muat2 je, esok lusa takut dah tak muat je.

>> pipi auni dah macam buah tomato <<

Esok mr.abi balik mesti dia terperanjat tgk auni =) so boley la ajak mr.abi g jalan beli baju gaun tuk auni, tok mama ngn tok papa nak beli kale oren, umi nak belikan auni kale purple ngn hijau. comey! Pastu umi nak cukupkan lagi barang2 auni, sng nnt bila dah kena tinggal ngn tok mama&tok papa.

*tak sabar aku nak tggu mr.abi balik =)

4 pasang kaki:

Bond@ While@ said...

lor..kena tinggal ke nanti..

erk, tak menyesal ke... nanti windu kang mcm maner? huhuhu...kalo akak, tak bleh ooo..

ch@ said...

Ye la Bonda Whilea, dia kena tinggal nnt, nak buat mcm mn...rumah mak kite tak mcm rumah mak bonda (kt KL) rmh mertua pulak tak de siapa pun nak jaga, nak hntr kat org lagi la asyik ingt mcm mana org tu jaga nnt, lagila rusuh hati.

Sehingga raya je, tak de la lama sgt. lepas raya bwk la blk KL.

Puteri Amna Balqies said...

uwaaaa...die da pakai baju pink tu tomei2..t aunty aqies kasik skirt pink lak erk...

Puteri Amna Balqies said...
This comment has been removed by the author.
 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in