Untuk Auni

Thursday, 30 July 2009

MySpace
Hari ni sedang aku berehat sambil berangan aku, tipon aku bunyik.

‘norerdina auni ada?’ he’e suspend jap aku dibuatnya.

‘itu nama anak’ aku jawab lantas teringat ada saudara dari KL mengirim pemberiannya. Dah sampai kot.

‘owh! Ada wakil tak tuk ambil barang di Skynet Kota Tinggi, (dan dinyatakan skali alamatnya). Maka mama lekas meminta bantuan salah seorang staf di tempat papa bekerja yg kebetulan masih berada di Bandar Kota Tinggi utk mengambilnya.

Dan selepas beberapa ketika, kiriman itu tiba di tangan aku, dgn rasa tak sabarnya aku lekas shj mengoyak pembalut pemberian tersebut. Tara......sehelai baju sepadan dgn sepasang stokin berwarna hijau utk auni, comey sgt. Terima kasih bonda Faizzah!!!.

daripada bonda Faizzah

daripada aunty KakLong, aunty Su & Cik Is

daripada Tok G (Easter)

daripada aunty Min

*kepada aunty Aqies, umi auni mintak maap sebab hadiah aunty tak sempat nak snap masa kat Desa Aman hari tu, nak snap sekarang bajunya belum dicuci lagi, maaf ye aunty Aqies =)


1 pasang kaki:

Puteri Amna Balqies said...

ooo yeke xpe..auni da pakai ea? t snap gamba auni pakai baju tu ea..

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in