Aku Kini

Monday, 20 July 2009

Hi, aku masih lagi menjalani tempoh berpantang, walaupun bersalin secara operation tapi my mum tu menjaga aku bagaikan aku bersalin secara normal, seronok apabila berpeluang melalui tempoh berpantang begini. oh ya, buat pengetahuan semua aku sudah pun boleh membuang air kecil tanpa menggunakan tiub-syukur pada Allah. aku juga nak berterima kasih kepada smua yg m'doakan kesejahteraan dan kesihatan aku.

Cimey Auni pun semakin membesar dan semakin nakal, tak sangka sudah hampir tiga minggu usianya, tak lama je lagi m'jelang sebulan, sekejapan masa berlalu, mesti semua org tak sabar nak tgk wajah cimey auni kan? hehe =) aku cuma boleh nyatakan bahawa bentuk mukanya adalah sama dgn aku dan yg lain-lain smua ikut mr.abi-kata anak abi! Kepada yg berpeluang melihat wajah cimey auni, diharapkan bersabar juga tuk wajahnya yg terbaru-pipi dia dah mcm buah tomato =)

Keadaan aku?aku semakin tembam, tapi apabila aku m'gunakan khidmat penimbang mr.abi berat aku masih sama seperti aku belum mengandung, berat aku kembali kepada 43kg. akan tetapi aku tak berapa jamin, keadaan aku slps berpantang nnt, mungkin tembam mcm belon agaknya. sabar je la. tak mengapalah nnt kan entry aku seterusnya ya-kepada sesiapa yg mengikuti perkembanganlah!

3 pasang kaki:

Bond@ While@ said...

tak sabar nak ikuti perkembangan umi dan auni yang bakal berkembang dengan sihat dan jaya nya itu..

Qaseh said...

tahniah..nampaknya baby auni same ziodak dgn kak sha...hehehe..seronoknyer..cuma lain hari jek...ape add cha eik... nanti upload gambo baby eik...nak no tpn leh x?....heheh

ch@ said...

Bond@ While@;
yezzaa....nantikan! tungggguuuu!

Qaseh;
owh! ye ke? add tu caner? email blog ke? www.hijaucantik.blogspot.com ler. ok, nnt kite upload gmbo, tggu dia semangat sket =)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in