Raja Buah

Thursday, 11 June 2009

Raja Buah - Durian...yummi!!!
Akhirnya, dapat jugak aku memakan raja segala buah, aku hanya makan 3 ulas sahaja kerana takut kepanasan huhu!
aku yg bosan kerana keseorangan
Ini lah rupa aku sekarang, lihatlah kekembangan pipiku ini! huhu! dah tak cute dah....

10 pasang kaki:

F.a.i.z.z.a.h said...

ng tergantung kat blakang tu? :p

ch@ said...

apa? akak cakap apa?

*shay* said...

kiut lagi la... tapi kiut versi tembam la... huhuhuhu...

ch@ said...

kih!kih! tu ar, kembang tang pp kan shay? tak sabar nak sambut bakal kawan aimi nih! :p

| h a k i m | said...

NAK DURIAN!!!!

x cute?
xper..janji baby cute heh!

ch@ said...

nak DURIAN?

ini durian beli laaa.....

Puteri Amna Balqies said...

HAHAHAHA..kalo yer pun nak bergambo sila la jauh kan tuala tu..cacatkan suasane ar!!!

ch@ said...

tuala? itu bukan tuala la....
blakang tu, tudung kale hijau,

Qaseh said...

wah...umi dgn baby makan durian eik.....

ch@ said...

hehehe mcm dah lama tak mkn durian, kecur liur je bila tgk org jual kt psr mlm tuh!

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in