Sakit

Wednesday, 27 May 2009

Ergh! aku sgt mengantuk hari ini, selalu tu bkn main selamba je bijik mata aku ni walaupun aku tido lambat, mungkin disebabkan dulu aku single kot, skrg ada lagi sorang. Baby! bagi la can umi nk tido lena huhuhu :(

Kemungkinan jugak si kecik ni makin aktif sbb nak temankan aku, supaya aku tak terlalu ingat kepada en abi, masakan aku nak lupakan en abi ku itu? ini kali pertama en abi meninggalkan aku sbb kena bertugas nun ke utara. Sudah melebihi seminggu, ye...aku mmg sgt rindu pada en abi (nangis dah ni!). Takpe go go chaiyokk!!! aku boleh! tinggal lagi beberapa hari shj lagi.

Tapi aku sgt pnt, kalo en abi ada boley aku manja² mntk dia hntr n amek aku gi balik keje sbb kaki aku cepat aje lenguh bila memandu huhuhu! sampaikan tahap aku rasa aku nak baring sepanjang hari, malas nak gi kerja :) malas nak buat apa² tapi aku tak boleh nak buat, sebab aku ada tetamu yg perlu dilayan itu dan ini. Takkan aku nak duduk shj bergoyang kaki, membiarkan dua org kawan aku yg menemani sepanjang ketiadaan en abi? aku tidak dilatih utk tidak melayani tetamu ok.

Walau camner pun, aku pasrah je la, itu dah mmg kje en abi, bila dia blk nnt aku nak tuntut hadiah mahal dari dia :D dia pun dah janji ngn aku smlm, yippi! hadiah sbb dia tinggalkan aku masa Ulangtahun aku hari tu :) bestnyerrr...

Aku jugak nak wish terima kasih banyak buat Biha (opismate aku) ngn Ziela (Aqies) sbb sudi teman aku kat rumah walaupun aku kena buli jadi drebar diorang, relakan aje la :) sape nak bayar gaji aku ni? wah! byk lak permintaan dorang ni!!! ini dah kes terbalik dah ni.

2 pasang kaki:

*shay* said...

ala siannya dia kena buli ngan kawan yerk...

ch@ said...

hehehe :) tu la, pttnya dorang yg kena layan umi mengandung ni, xpe... nnt suh en abi layan kite pulak kan mama shay?

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in